Northern Assassins
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Hva er Northern Assassins?

Go down

Hva er Northern Assassins? Empty Hva er Northern Assassins?

Poste  VikingThomas Man Jan 11, 2010 1:07 am

Hei alle sammen.
Velkommen til vår lille bit av Internettet og vår hjemmeside.
Litt info:
Northern Assassins, eller NA, er en Klan som spiller ModernWarfare 2. Det er en klan som jeg startet i januar, 2010, da jeg forlot Team Norway med et ønske om å bygge min egen klan.
Hvorfor trenger vi en ny Klan?
-Jeg mener at det er mange flotte Klaner der ute, men desverre så blir det lite mer enn at man spiller litt sammen når det passer osv. Lite turneringer, lite klan kamper mot andre, og lite mulighet til å virkelig teste våre ferdigheter. Jeg skal gjøre mitt beste for at NA blir en klan for bare de beste og bare de mest seriøse spillere får bli med. Vi skal trene sammen, spille sammen, og bli med i turneringer.
Hvordan blir jeg medlem?
Da dette skal bli en liten og seriøs klan så vil jeg ikke bare godta hvem som helst. Men, jeg synes det er kjempe koselig om folk viser interesse for å bli med og vil såklart få noen sjanser til å spille med oss. Jeg vil da vurdere spillerene forløpende og gi tilbud til medlemskap...eller ikke.
Folk som er interessert kan enten legge igjen en post her, eller sende meg en Epost:
Thomasinnorway@yahoo.com
Hvis du har allerede blitt godtatt av meg og vil bare bli medlem på siden så klikk på register og bli medlem. Jeg vil godta deg Smile
VikingThomas
VikingThomas
Admin

Antall Innlegg : 17
Join date : 11.01.2010
Age : 48
Bosted : Oslo

https://northernassassins.norwegianforum.net

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet